Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2016 13:42 - Проблем с намиране на спалня и почистване на матрака?
Автор: orvio Категория: Други   
Прочетен: 397 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 25.09.2016 14:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Из историите от ежедневието ми... Седя и си пия бира на бара, разказвам му на бармана с какво се занимавам и той ми вика:

Наскоро ми се наложи да купувам нова спалня и матрак. Бях "впечатлен" от сайтовете на които попаднах, търсейки артикулите. Навсякъде пише, че се продава "спалня комплект"! Ето и какво включва "комплекта" в 98% от случаите:
  1. Рамка за легло;
  2. Табла за стената;
  3. Нощни шкафове;
  4. Гардероб.
И аз в гардероба ли да спя или може би в нощното шкафче! Интересно, че в така наречения комплект, не влиза матрак!

Както и да е, следващия проблем с който се сблъсках бе да намеря рамка за легло и матрак, които хем да ми харесват, хем да съвпадат като размер, хем цената да е по джоба ми. Мисията е невъзможна, няма как да стане! Рових в чичо Гошо като ненормален, изгубих 3 часа и нищо!

Трети проблем с който се сблъсках. Най сетне след 3-4 дни ровене в сайтове, намерих си аз това което ми трябва... Питам продавачката как да си поддържам матрака, как да го почиствам, че да не го повредя за да не ми замине гаранцията, трябва ли нещо по-специално да му се прави? Да тази гаранция която в нашата страна е много ценна, но все пак. Отговора беше потресаващ, след почесване тук и там, съчетано с полупразен поглед в тъмните дълбини на някоя бездна (все едно я накарах да реши математическа задача на олимпиада за напреднали) ми бе отговорено:
  1. Амиии, сменяйте често спалното бельо;
  2. Може би е добре матрака да се почиства с прахосмукачка;
  3. То има фирми за почистване на матраци, не взимат много...
Ами много хубаво ама аз този матрак мога ли да го мокря, мога ли да го пера, мога ли да ползвам препарати за почистване, мога ли да го суша с нещо?
Продавачката: Ами то тука някъде имаше инструкции, ама ако вие го мокрите ще му падне гаранцията и може да се повреди.

Страхотно! Значи продават матраци, но не ти казват как да си почистиш матрака, през цялото време ти говорят за това как ще му падне великата гаранция!

Все тая, мина доста време и това лято реших да проверя какво предлагат фирмите за почистване. Оказа се, че има много фирми които предлагат почистване на матраци по домовете и не само, повечето отговориха на моето запитване много по адекватно отколкото продавачката на матраци!

Дойде и заветният миг, поръчах аз фирма да дойде да ми изпере матрака, просто бях впечатлен! Хората носеха калцуни (за разлика от тези дето ми монтираха климатика), бяха запознати с повечето от материалите от които се произвеждат матраците и дали може да се мокрят или не. Направи ми впечатление, че не работят с разни Вениши и Астониши, а с немски препарати за пране на дамаски. Като цяло бяха доста компетенти освен, че изпраха матрака ми за 30 минути, след това изсъхна за 5 часа, аз си мислех, че отново ще трябва да спя в гардероба! Чувал съм от познати, какви ли не неща, как капело вода от матрака, изсъхнал за 3-4 дни и т.н.

Е така докато отморявам с една бира, бармана ми намери готин партньор в лицето на фирма Мебеле ЕООД, запознах се с хората и видях, че не се боря само аз за подобряване на почистващите услуги в България. Излиза, че има фирми които се стараят да предложат добра услуга или продукт и такива които искат само да продават! Той определено беше много доволен от почистването на матрака си и при нужда би препоръчал услугите на фирма Мебеле ЕООД, а вече и аз също! Ето и интернет адрес: https://mebele.bg/услуги/пране-на-матраци.html.

Смятам, че така трябва да се работи, не само ако искам да си почистя матрака. Не мога да си предсставя ако отида да си купувам нов автомобил и в шоурума не могат да ми кажат на колко атмосвери трябва да са напомпани гумите например!



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: orvio
Категория: Новини
Прочетен: 19687
Постинги: 28
Коментари: 3
Гласове: 3
Архив